جواب سوالات شما


دوستانی از من سوال کردند و در خواست کمک کرده اند.

من دعا نویس نیستم و فقط مطالب را برای بالا بردن سطح علمی شما در این وبلاگ قرار داده ام و اگر جواب سوالات شما را می دهم بخاطر تجربیات و مطالعاتی که طی چند سال گذشته انجام داده بودم

کاربران گرامی یک دعا نویس هیچ وقت وبلاگ نمی زنه مگر اینکه بخواد سر شما رو کلاه بذاره.

سوال اول :

سلام من یک خواستگاردارم که بسیارهمدیگرودوستداریم وقصدداریم با هم ازدواج کنیم اما خواهر21سالش نمیزاره وحرفاش روی همه خانواده تاثیر گذاشته من باید چکارکنم. من یکبارازدواج کردم وازشوهرم جداشدم الانم دارم باشرافت زندگی میکنم وقصدم 2بار تشکیل خانواده وزندگی کردنه آخه من که تقصیر ندارن شوهرم آدم خوبی نبود خانوادم طلاقموازش گفتن حلا این دختر نمیزاره پسر شرایطمو قبول داره من برای راضی کردن خانوادش باید چکارکنم بخدا من آدم آبرومندیم.توروخداکمکم کنین من این خواستگارازدست ندم

جواب :

دوست گرامی من اولین توصیه ام اینه که شما برای ازدواج به دنبال دعا و طلسم نروید چون عاقبتش بده  و بعدش اینه که شما باید با خانواده اون شخص صحبت کنید و با صداقت از خودتون براشون بگین.تنها راه موفقیت صحبت کردن می باشد.اگر اون خانواده شما را طلسم کرده بود شرایط متفاوت بود و باید با دعا نویس مشورت میکردید ( نه با جادوگر )

 

سوال دوم :

سلام ، من به تازگی متوجه شدم که برای من و خانواده ام طلسم میگیرند.هر چی قران هم می خونم فایده ای نداره.راه کار چیست ؟

جواب :

قران کتاب مقدسی هست و من خودم وقتی در کارام گیر می افتم قران می خونم .

اما  برای رفع طلسم 4 گوشه قران را در آب بگذار و سپس روی آن آب آیت الکرسی بخوان .

اب را در تمام گوشه خونه بپاش و همزمان که می پاشی آیت الکرسی بخوان.برای رفع طلسم بسیار موثر می باشد.

انشالله که جواب بگیری.قبل انجام این کار یک نذر بکن و سپس بعد از رفع طلسم آن نذر را ادا کنید.

مهم نیست نذر را به کی می دهید . مهم آن است که به انسان محتاج بدهید.اینشالله که موفق باشید.


کاربران گرامی من ، دعا نویس آشنا ندارم و دعا نویس نیستم

خواهش می کنم دوستان برای ازدواج ، طلاق ،مرگ ، بی رزق کردن شخص  و هر چیزی که باعث بد شدن زندگی کسی می شود طلسم و دعا نگیرید.این کار نا بخشودنگی می باشد و مطمئن باشید که جز فقر و بد شانسی چیزی در زندگی نصیبتون نمیشه

 با تشکر از شما کاربران گرامی

سبحان علیزاده



 




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: